| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
X-tr3me Gast
|
Geplaatst: Zo Mei 28, 2006 10:38 am Onderwerp: Vertel hier welke films je het leukst vind... |
|
|
Welke films vind jij leuk? Vertel het hier !! |
|
| Naar boven |
|
 |
X-tr3me Gast
|
Geplaatst: Ma Mei 29, 2006 12:58 pm Onderwerp: |
|
|
Final Destination 1, 2 en 3 blijven TOPPERTJES.. !!!
Echt super.. !! |
|
| Naar boven |
|
 |
marianne Gast
|
Geplaatst: Ma Mei 29, 2006 9:27 pm Onderwerp: |
|
|
| nou xtreme die heb ik nog niet gezien maar de green mile , it , red rose,tommyknockers , pet sametry , silver bullet, dolores, zijn steengoeie films van stephen king en die heeft er nog al wat maar zoek er nog 1 die ik niet kan vinden misschien als iemand dit leest en me er aan kan helpen hoor ik het graag . ik zoek de film van stephen king nog die van stand by me gaat over een groepje jongens die langs een spoorlijn lopen en die op zoek gaan naar een jongen die vermist wordt, maar uiteindelijk is vermoord door grotere jongens. als thxieeee groetjes marian |
|
| Naar boven |
|
 |
X-tr3me Gast
|
Geplaatst: Di Mei 30, 2006 6:44 am Onderwerp: |
|
|
Hoi hoi marianne....Ik weet denk ik wel welke je bedoeld maar kom alleen niet op de naam helaas dus misschien kan iemand anders je ermee helpen....Jammer dat ik het ff niet weet haha....Lijkt op iets van ''Boy's in the hood'' maar das m volgens mij niet echt geloof ik....Weet ik niet zeker.... |
|
| Naar boven |
|
 |
marian1313
|
Geplaatst: Wo Mei 31, 2006 6:09 am Onderwerp: |
|
|
ik ken de film wel (stand by me) erg leuk verhaal. Dacht eerlijk gezegd dat we hem op dvd hadden, maar dat blijkt niet zo te zijn.
Ik heb hem wel zien staan op ebay voor 9,50+2 euro verzendkosten, misschien een idee? |
|
| Naar boven |
|
 |
coolboy Gast
|
Geplaatst: Do Nov 16, 2006 11:02 am Onderwerp: leuk |
|
|
Aangezien ik nog een kleine thuis heb rondhollen worden er veel kinderfilms en disney-films gekeken.
Meer hierover in andere topic's  |
|
| Naar boven |
|
 |
Double Yoe

|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 8:58 pm Onderwerp: |
|
|
8 mile ( met eminem )
get rich or die tryin ( met 50 cent )
Green street hooligans
En niet te vergeten alles films van steven seagal  _________________ --> Ik breek de regels niet omdat ik stoer wil zijn <-- |
|
| Naar boven |
|
 |
|